بازدید مدیر سازمان تعاون روستایی استان البرز از شرکت تعاونی گاوداران شهرستان ساوجبلاغ
1400/06/24
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان البرز، مهندس موسوی مدیر تعاون روستایی استان و مهندس ابراهیم نژاد رییس اداره شهرستان ساوجبلاغ از شرکت تعاونی گاوداران ساوجبلاغ بازدید نمودند .

⬅️موسوی در ابتدا در محل دفتر شرکت حاضر و درجلسه ای با حضور رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت به بررسی مسائل و مشکلات تعاونی ، برنامه های در دست اجرا و آتی پرداخت ، دراین جلسه ابتدا مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره گزارش فعالیتهای جاری، برنامه ها و چالشهای پیش رو را ارائه کردند .

⬅️ موسوی با بیان سیاستهای سازمان در تشکیل زنجیره اقتصادی تولید و اهمیت نقش و جایگاه تعاونیها در این خصوص وضرورت تدوین برنامه مدون در جهت رسیدن به اهداف تاکید نمود و در پایان موضوع افزایش سرمایه تعاونی در صندوق حمایت از بخش کشاورزی ، پیگیری ایجاد مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و تسریع در اجرای پروژه کارخانه مکانیزه تولیدخوراک دام مصوب گردید .

⬅️موسوی در ادامه به اتفاق از محل اجرای پروژه احداث کارخانه مکانیزه خوراک دام شرکت تعاونی گاوداران ساوجبلاغ بازدید و بر حمایت کامل سازمان و همچنین تامین تسهیلات مورد نیاز تاکید نمود .
تعداد مشاهده خبر267 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block3031
Powered by DorsaPortal