برگزاری بیست و نهمین جلسه شورای مرکزی نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی با دستور کار انتخابات
1400/05/24
بیست و نهمین جلسه شورای مرکزی نظام صنفی کارهای کشاورزی با حضور حداکثری اعضاء (35 نفراز 36 نفر عضو) در ساعت 9 صبح روز یکشنبه تاریخ 24/5/1400 در محل سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.*

✅به گزارش پات، در ابتدای این جلسه ملک زاده رئیس سابق نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی گزارشی از عملکرد نظام صنفی کشاورزی ارائه کرد.

⬅️پیمان عالمی سرپرست شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی نیز هدف از برگزاری این جلسه را انتخاب مسئولان (منتخبین رئیس، نایب رئیس و خزانه دار) در کوتاه ترین زمان ممکن پس از ابلاغ سرپرستی نظام صنفی کشاورزی توسط وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد.

⬅️در ادامه با توجه به رسمیت و انتخاب هیات رئیسه جلسه، تعدادی از اعضای شورای مرکزی فرم داوطلبی خود را جهت تصدی یکی از سمتهای رئیس، نایب رئیس و خزانه دار تکمیل ثبت و به هیات رئیسه تقدیم نمودند پس از ثبت نام و قرائت اسامی، هریک از داوطلبان به مدت 3 دقیقه نسبت به معرفی خود و برنامه های در دست اجرا پرداختند سپس ناظرین هیات رئیسه جلسه تعرفه های رای را طبق لیست اعضای حاضر توزیع نمودند.

⏪پس از جمع آوری و شمارش آراء از مجموع 35رای ماخوذه، از بین 6 نفر داوطلب تصدی سمت ریاست نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی کشور، حسین جعفری نازکسرا با کسب 25رای، مرتضی مکرمی با کسب 25 رای و قاسم پیشه ور با کسب 21 به ترتیب به عنوان منتخبین رئیس نظام صنفی کشاورزی برای معرفی به وزیر جهاد کشاورزی جهت صدور حکم انتصاب یکی از آنها برای ریاست نظام صنفی کشاورزی، انتخاب شدند.

⏪همچنین از مجموع 35 رای ماخوذه، از بین 3 نفر داوطلب تصدی سمت نایب رئیسی نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی کشور، مرتضی ابراهیم زاده با کسب 21 رای و مسعود اسدی با کسب 11 رای به ترتیب به عنوان نایب رئیس اصلی و علی البدل به مدت سه سال انتخاب شدند.

⏪در پایان نیز از مجموع 35 رای ماخوذه، از بین 2 نفر داوطلب تصدی خزانه دار نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی کشور، کامران ساروقی با کسب 23 رای و هادی فرجی آزاد با کسب 12رای به ترتیب به عنوان خزانه دار اصلی و علی البدل به مدت سه سال انتخاب شدند.
تعداد مشاهده خبر2267 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal