بررسی عملکرد شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران دانسفهان، گاوداران بوئین زهرا و تعاونی تولید سگزآباد
1400/05/13

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین به همراه رئیس اداره بازرگانی و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا جهت آگاهی از چگونگی وضعیت و نحوه عملکردی تشکل‌ها و پیگیری روند امورات صورت گرفته در ابعاد مختلف حوزه عملکردی این شبکه در سفری یک روزه به بوئین زهرا از شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران دانسفهان، گاوداران بوئین زهرا و تعاونی تولید سگزآباد بازدید کردند.

رحمانی در این بازدید با بیان اینکه شرکت های تعاونی روستایی، تولید و کشاورزی شهرستان بوئین زهرا می توانند از ظرفیت ها به منظور پیشبرد اهداف استفاده کنند، اظهار کرد: در حال حاضر تعاونی‌های متعددی در بخش کشاورزی بوئین زهرا وجود دارد که با هزینه کمتر به کشاورزان خدمات ارائه می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: تامین نیازهای معیشتی روستائیان، انجام فعالیت های اقتصادی و بازرگانی از مهمترین اهداف تعاونی های روستایی و کشاورزی است و مهمترین اصل در تعاون روستایی، خدمات رسانی به قشر محروم روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های تعاونی‌ روستایی، کشاورزی و تولید استان با برخورداری از ظرفیت‌های موجود نقش چشمگیر و موثری در افزایش تولید و ارتقاء سهم تعاون در اقتصاد ملی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دارد.

تعداد مشاهده خبر501 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal