نشست هماهنگی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با مدیران شبکه توسعه اجتماعی رسالت
1400/04/19

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، در راستای عقد تفاهم نامه فی مابین سازمان مرکزی تعاون روستایی با بانک قرض الحسنه رسالت کشور نشستی با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، معاونت،مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان و مسئول اعتبارات بانک قرض الحسنه رسالت در دفتر مدیریت تعاون روستایی برگزار شد.

رحمانی در نشست با بیان اینکه این تفاهم نامه جهت حمایت از کارآفرینی و تکمیل زنجیره ارزش بین سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با دبیرخانه توسعه اجتماعی رسالت کشور منعقد شده است گفت: شبکه تعاون روستایی با حمایت مالی در حوزه تولید و خدمات زنجیره تولید بخش کشاورزی حضوری پررنگ تر خواهد داشت.

این مسئول بر استفاده از ظرفیت های شبکه تعاون روستایی تاکید کرد و افزود : عقد این تفاهم نامه با هدف ارائه خدمات و تسهیلات به واحدهای تحت پوشش و کارکنان شبکه تعاون روستایی استان قزوین منعقد گردیده است.

افتتاح انواع حساب های ریالی و قرض الحسنه در بانک رسالت استان، عضویت پرسنل تعاون روستایی در کانون های بانکی رسالت و اعطای تسهیلات قرض الحسنه و انواع خدمات بانکی و مالی در قالب تفاهم نامه از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه است که توسط دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تعداد مشاهده خبر410 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal