‍ ‍نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش درمجلس شورای اسلامی: تعاونیها از گذشته در خدمات رسانی به جامعه روستایی نقش داشته اند.
1400/04/06
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان گیلان، صبح روز شنبه مورخ 5تیرماه 1400، نماینده مردم شهرستانهای رودسر واملش درمجلس شورای اسلامی بهمراه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رودسر(واملش) در دفتر مدیریت تعاون روستایی استان گیلان حضور یافته و پیرامون مباحث مرتبط با شبکه تعاونی های شهرستان های مذکور، با مدیر تعاون روستایی استان گیلان مذاکره نمود.
حجه الاسلام والمسلمین صفری در این دیدار ضمن تاکید بر نقش تعاونیها در ارتقای معیشت و امور حرفه ای روستاییان از گذشته گفت:
دیدگاه ما در خصوص نقش تعاونیها در حمایت از فعالیتهای روستاییان و کشاورزان، مثبت است و از گذشته شاهدیم که تعاونیها تاثیر مهمی در فعالیتها و روزمرگیهای روستاییان داشته اند.
این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم رصد دقیق عملکرد مدیران تعاونیها توسط سازمان تعاون روستایی، گفت: به مرور زمان بدلیل برخی سو مدیریتها در شرکتهای تعاونی، دارایی ها و توان اقتصادی آنها دچار ضعف گردیده که انتظار داریم سازمان تعاون روستایی براساس وظایف خود در اعمال کنترلهای لازم بر عملکرد تعاونیها، موجبات رفع مشکلات و ارتقای فعالانه آنها را به سمت تقویت خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان فراهم نماید.
وی در خصوص مصوبه اخیر دولت در مورد انحلال سازمان تعاون روستایی با اشاره به رویکرد مثبت مجلس به سازمان ، مصوبه مذکور را بلااثر دانست.
تعداد مشاهده خبر1104 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal