تخصیص اعتبار تملک دارائی‌های سرمایه ای در جهت تعمیر، تکمیل و تجهیز انبارهای مکانیزه برای نخستین بار در کشور
1400/03/29
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تخصیص ردیف اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای برای تعمیر، تکمیل و تجهیز انبارهای مکانیزه و زیرساخت های سازمان مرکزی تعاون روستایی خبر داد و گفت: این مهم برای نخستین بار در تاریخ تشکیل این سازمان تا کنون در کشور انجام شده است.

⬅️به گزارش پات، ابولقاسم پالیزگیر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: پس از پیگیری های شش ماهه و همکاری و حمایت مدیر عامل سازمان، برای نخستین بار پس از تشکیل این سازمان، ردیف اعتباری خاص برای تکمیل، تجهیز و تعمیر اساسی انبارهای مکانیزه این سازمان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نظر گرفته شد.

⬅️وی ضمن اشاره به موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و ابلاغ بودجه 1400 به استانداران و پس از آن به فرمانداران سراسر کشور گفت: در همین راستا و با هدف جذب حداکثری اعتبار در استان مکاتباتی با مدیریت های تعاون روستایی سراسر کشور انجام شده و در آن به پیگیری مدیران جهت اولویت بندی انبارها و مراکز خرید برای تخصیص حداکثری سهم سازمان از اعتبار تاکید شده است.

⬅️معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران همچنین گفت: فرصت خوبی دست داده تا برای نخستین بار بتوانیم از ردیف اعتباری دولتی در جهت بازسازی، نوسازی و تجهیز انبارها و زیرساخت های این سازمان در سراسر کشور نهایت استفاده را ببریم.

⬅️وی با بیان این مطلب که این اعتبارات به صورت استانی تخصیص خواهد یافت بیان کرد: میزان تخصیص اعتبار به هر استان بستگی به پیگیری و جدیت مدیران استانی و شهرستانی برای بهره گیری از این اعتبار برای تجهیز زیرساخت های استان دارد.

⬅️پالیزگیر در ادامه با بیان این مطلب که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در بودجه 1400 خود این مهم را ابلاغ کرده است خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی تحت عنوان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای در کشور به وجود آمده که می توان از این ظرفیت در جهت تعمیر و تجهیز انبارهای مکانیزه استفاده کرد.

⬅️معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خاتمه این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ سازمان تعاون روستایی کشور تبریک گفت.
تعداد مشاهده خبر540 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal