مدیر تعاون روستایی هرمزگان:
عضویت بیش از 16 هزار نفر بهره بردار در نظام صنفی کشاورزی هرمزگان
1398/11/20
مدیر تعاون روستایی هرمزگان از عضویت بیش از 16 هزار نفر کشاورز و بهره‌بردار در نظام صنفی کشاورزی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، سیروس اسدپور اظهار کرد: 16 هزار و 100نفر از کشاورزان و بهره‌برداران هرمزگان به عضویت نظام صنفی کشاورزی هرمزگان درآمده و پروانه فعالیت دریافت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در سال جاری مجموعا عضویت2 هزارو 500 تعهد ابلاغی به شهرستانها بوده است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 1 هزار842 نفر به عضویت نظام صنفی کشاورزی در آمده و پروانه فعالیت برایشان صادر شده است و تا پایان سال کلیه تعهدات عملی می شود.
اسدپور خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل بر تولید محصول سالم و با کیفیت در مراحل مختلف با هماهنگی و همکاری دستگاه های ذیربط از مهم ترین برنامه های نظام صنفی است .
مدیر تعاون روستایی هرمزگان تصریح کرد: در بیش از 12 شهرستان استان نظام صنفی فعال بوده که بیشترین آمار عضویت اعضا در شهرستان های بندرعباس، میناب، حاجی آباد و رودان هستند.
وی با بیان اینکه نظام صنفی کشاورزی به عنوان فراگیرترین تشکل بخش کشاورزی کشور که با حضور مستقیم کشاورزان در ساختار آن شکل گرفته افزود : با توجه به شرایط خاص منابع آب و کشاورزی استان هرمزگان، امید است با استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی بسترهای لازم برای عضویت حداکثری کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور در نظام صنفی کشاورزی فراهم آمده و حقوق مصرف کنندگان محصولات به عنوان یکی از مسئوولیت های اجتماعی نظام صنفی کشاورزی رعایت شود.
تعداد مشاهده خبر378 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal