نشست تحویل و تحول نظام صنفی کارهای کشاورزی نظرآباد برگزار گردید
1397/05/24
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز ، رییس اداره تعاون روستایی شهرستان نظرآباد خبرداد : جلسه تحویل و تحول هیات مدیره قبلی و فعلی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان نظرآباد در محل سالن جلسات جهاد کشاورزی شهرستان فوق تشکیل گرید. 
ابتدا تک دهقان رئیس هیات مدیره قبلی و نماینده نظام صنفی استان در خصوص عملکرد دو دوره مسئولیت هیات مدیره گزارشی را قرائت کردند. 
وی افزود : 768 بهره بردار به عضویت نظام درآمدند که 728 فقره پروانه صادر شده است ،همچنین در خصوص ریز عملکرد مالی و حسابداری نظام و موجودی حساب های بانکی نکاتی را بیان کردند. 
در ادامه اعتمادی هیات مدیره قبلی پیشنهاداتی در خصوص بیمه کشاورزان ، حضور نماینده نظام صنفی در امور آب ، عدم حمایت جهاد کشاورزی از نظام صنفی ، عدم واگذاری فعالیت های جهاد کشاورزی به نظام صنفی ،قیمت گذاری غیرکارشناسی محصولات کشاورزی مانند گندم ،واردات بی رویه محصولات کشاورزی ،عدم مقرون به صرفه بودن تولید در بخش کشاورزی ، عدم حضور نماینده در مجلس برای دفاع از حقوق کشاورزان ، تخصیص کمتر از 2 درصد اعتبارات به بخش کشاورزی دربودجه کشور، تجربه پیگیری کاهش قیمت سوخت برای کشاورزی ، دخالت نظام صنفی در بودجه کشاورزی ، عدم تخصیص بودجه برای آبیاری تحت فشار و کانال کشی ، بالا بودن بودجه روزنامه ها از بخش کشاورزی را مطرح و خواستار راهکارهای جدید شدند. 
جوانمرد رییس هیات مدیره قبلی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیات مدیره قبلی خواستار استفاده از تجربیات افراد و ادامه دهنده راه هیات مدیره قبلی و خواستار ارائه برنامه های جدید و نوین در نظام صنفی شدند . 
سپس در ادامه جلسه وادی خیل بیان کرد : علاوه بر خدمات رسانی به نظام صنفی باید به سوددهی لازم دست یابیم و در روستاها برای جذب بیشتر اعضاء و نیز درآمدزایی برای نظام صنفی تبلیغات داشته باشیم . 
در ادامه خواجوی مسئول امور تشکلها و نظامهای بهره برداری استان در مورد مسائل و مشکلات نظام صنفی راهکارهایی را پیشنهاد کردند . 
وی تاکید کرد : نظام صنفی شهرستانها باید فعال شوند و اتحادیه قوی تشکیل گردد تا بتوان مشکلات بخش کشاورزی را مرتفع نمود .
در خاتمه از زحمات هیات مدیره قبلی نظام صنفی تقدیر و تشکر شده ولوح سپاسی توسط رییس شهرستان نظرآباد و مسئول امور تشکلهای استان به پاس قدردانی از آنها تقدیم گردید. 

تعداد مشاهده خبر143 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal