سخن روز /
برگزاری جلسه کارگروه فنی سیترا با حضور اعضا این کارگروه
1403/07/25
جلسه کارگروه فنی سیترا با حضور اعضا کارگروه فنی سیترا در محل اتحادیه برگزار شد.

به گزارش پات، جلسه کارگروه فنی سیترا با حضور اعضا کارگروه فنی سیترا، مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان مرکزی و مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونیهای روستایی و کشاورزی در دفتر مرکزی اتحادیه برگزار شد.

⬅️در ابتدای جلسه هراتیان مدیر کل حسابرسی سازمان مرکزی ایران ضمن قدردانی از اعضا کارگروه فنی سیترا نسبت به درخواستها و توقعات این دفتر از نرم افزار سیترا و همچنین روند توسعه آن نکاتی را ارائه داد و تاکید بر مشارکت بیشتر کارگروه فنی سیترا با دفتر حسابرسی داشت.

⬅️ وی خواستار عزم جدی جهت انجام کامل تعهدات در قسمت پشتیبانی و همچنین توسعه نرم افزار سیترا تحت وب و ماژولهای ارتقا یافته با پیمانکار مربوطه بود .

⬅️در ادامه جلسه رجبی مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونیهای روستایی و کشاورزی نسبت به ارائه کلی ایرادات فنی سیترا که از طرف استانها احصا گردیده بود توضیح داد و خواستار حمایت بیشتر سازمان از روند توسعه نرم افزار سیترا شد.

⬅️ وی همچنین با تیم توسعه جهت تقویت سیستم واسط و رفع ایرادات مطروحه به بحث و تبادل نظرات پرداخت.

⬅️ امینیان بعنوان پیمانکار توسعه نرم افزار نیز ضمن ارائه گزارش روند پیشرفت توسعه سیترا نسبت به بهره برداری موارد جدید ازجمله قفل نرم افزاری و عدم دریافت آپدیت به تفکیک استانی و ملی، اضافه نمودن کد پیگیری در کارتابل تیکتینگ وهمچنین احصا مواردی از ایرادات سامانه مودیان سازمان امورمالیاتی که باعث خلل در عملیات پشتیبانی گردیده است ارائه نمودند .

⬅️در پایان مقتدر ضمن جمع بندی نهایی مبنی بر موارد مطرح شده در جلسه و تاکید بر ارسال گزارش به صورت مستمر از استان ها و کارگروه را مدنظر و تاکید کرد.
تعداد مشاهده خبر72 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal