سخن روز /
برگزاری مراسم جشن هفته وحدت و سالروز میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص)
1403/06/27
به مناسبات هفته وحدت و سالروز میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس مراسم جشنی در نمازخانه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با حضور سرپرست سازمان و اعضای هیات مدیره، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان برگزار شد.

به گزارش پات، در این مراسم حجت السلام والمسلمین کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تبریک هفته وحدت، سالروز میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص)، حضرت امام جعفر صادق(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس با تشکر از عزیزانی که در برپایی این جشن بزرگ نقش افرین بودند اشاره کرد و سپس به فضایل پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به خدمات جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس به قسمتی از فعالیتهای جهاد در جنگ پرداخت و گفت: جهاد شش قرارگاه فرماندهی، چهار تیپ و چهل گردان مهندسی و پشتیبانی ، 25 ستاد پشتیبانی استانی با تجهیزات کامل و ماشین آلات و با پذیرش یکی از بزرگترین و مهمترین مسئولیتها یعنی مسئولیت مهندسی جنگ در کلیه محورهای عملیاتی جنوب و غرب با اعزام بیش از 540 هزار نیروی جهادگر و با اهداء بیش از 3100 شهید و 21000 جانباز و 1100 آزاده توانست نقش عظیمی در 8 سال دفاع مقدس ایفاء کند.

وی ضمن تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به سن تکلیف رسیدن تعدادی از فرزندان کارکنان سازمان را خدمت مدعوین تبریک و تهنیت عرض کرد.

همچنین در این مراسم مهندس توسلی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین هفته وحدت به جایگاه مهم سازمان مرکزی تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش در خدمت رسانی به جامعه هدف اشاره کرد.

وی با اشاره بر قدمت تعاونی های روستایی و کشاورزی به نقش سازنده سازمان در پایدار ماندن شبکه عظیم تعاونی روستایی تاکید نمود.

ایشان در ادامه ضمن قدردانی از کارمندان ایثارگر و رزمنده شاغل در سازمان یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه جهادگران سرافراز را گرامی داشتند.

در پایان این مراسم از رزمندگان عزیز هشت سال دفاع مقدس و فرزندان دختر و پسر کارکنان سازمان مرکزی که به سن تکلیف رسیدند تجلیل و هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

تعداد مشاهده خبر435 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal