سخن روز /
مدیر سازمان تعاون روستایی استان اردبیل خبر داد:
مطالبات خرید تضمینی جو با تامین بودجه تا پایان شهریور واریز می‌شود
1403/06/27
رئیس سازمان تعاون روستایی استان اردبیل گفت: سعی ما بر این است که مطالبات جو و سیب‌زمینی کشاورزان استان اردبیل تا پایان شهریور ماه واریز شود.

ابوالفضل دشتبانی مدیر سازمان تعاون روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: خریدهای تضمینی جو از از کشاورزان در اواخر مردادماه انجام پذیرفت و طبق آمار رسمی 3 هزار و 300 تن جو با نرخ مصوب 10 هزار تومان از کشاورزان اردبیلی خریداری شد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به قیمت مصوب خرید جو افزود: کل مبلغ مطالبات جو حدود 30 میلیارد است که البته باید گفت فعلا تقریبا هیچ پرداختی به کشاورزان صورت نگرفته است اما ما پیگیر واریزی‌ها هستیم.
رئیس سازمان تعاونی روستایی استان اردبیل در پاسخ به این سوال که چه زمانی معوقات واریز خواهد شد، تصریح کرد: در مورد واریزی‌ها علاوه بر مطالبات جو پیگیر مطالبات سیب‌زمینی نیز هستیم و امیدواریم که تا هفته بعد اقداماتی انجام پذیرد.
مطالبات جو و سیب‌زمینی با تامین بودجه پرداخت می‌شود
⬅️دشتبانی با اشاره به اینکه واریزی‌ها باید از جانب تهران صورت بگیرد خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که مطالبات جو و سیب‌زمینی تا پایان شهریور کاملا پرداخت شود لیکن پرداختی‌ها از جانب تهران صورت می‌پذیرد.
⬅️وی در ادامه گفت: بیشتر معوقات کشاورزی که حدود 400 میلیارد تومان است مربوط به معوقات سیب‌زمینی است اما در کنار مطالبه‌گری آن، در حال رسیدگی به پرداخت مطالبات جو هم هستیم.
تعداد مشاهده خبر137 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal