سخن روز /
پیام تسلیت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بمناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
1403/04/25

به گزارش پات، دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و یاران با وفایشان پیام تسلیت صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا

نهضت حسینی و حادثه جانگداز عاشورا، آنچنان قلب های آگاه را تحت تاثیر قرارداده است که هر ساله با فرا رسیدن محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.

حماسه عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که بر پایه ایمان به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیام امام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند. عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی امام حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق میشود.

تاسوعا و عاشورا فرصتی است مغتنم، تا برای رسیدن به شعور و شور حسینی، هدف امام حسین (ع) و یاران باوفایش را یادآوری کنند و از راه آن امام معصوم برای رسیدن به رستگاری و ظلم ستیزی تأسی جویند.

اینجانب در پایان فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت (ع) به ویژه تشکلهای بخش کشاورزی و جامعه کشاورزی ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده و امیدوارم با الطاف ویژه الهی در زمره پیروان راستین مکتب سالار شهیدان قرار بگیریم.

تعداد مشاهده خبر2102 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal