سخن روز /
پیام مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی بمناسبت گرامیداشت روز حراست
1403/04/22
به گزارش پات؛ دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در پیامی روز حراست را گرامیداشت.
در متن این پیام آمده است:
«عَینانِ لاتَمَسُّهُمَا النّارُ: عَینٌ بَکَت مِن خَشیَةِ اللّه ِ و عَینٌ باتَ تَحرُسُ فی سَبیلِ اللّه ِ» (پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله)
حراست جایگاه بسیار مهمی در حفظ امنیت، پاسداری و صیانت از کارکنان، اموال و سرمایه‌های مادی و معنوی در سازمان ها را بر عهده دارد. همانگونه که از الزمات هر مجموعه‌ برای رسیدن به هدف‌ها و برنامه‌های ترسیم‌شده وجود حراستی اثرگذار و همراه است، همواره تلاش حراست مجموعه پرتلاش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز در راستای دستیابی به اهداف سازمانی و رفع موانع و پشتوانه‌ای محکم برای سلامت اداری بوده است.
این روز فرصتی برای تجلیل و قدردانی از افرادی است که نقش، حضور و تلاشهای بی دریغشان با توجه به انواع تهدیدات در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیش از پیش احساس می شود.
اینجانب به مناسبت بزرگداشت روز حراست به همکاران پرتلاش و هوشیار حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی که با کارشناسی آسیب‌ها، سازمان را از وجود تهدیدات مختلف محفوظ نگه می‌دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال تداوم توفیقات این عزیزان را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم عزیز تحت زعامت و فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مسالت دارم.
تعداد مشاهده خبر481 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal