سخن روز /
پیام دعوت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی برای مشارکت پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری
1403/04/13

به گزارش پات دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در پیامی مردم شریف میهن اسلامی و جامعه کشاورزی را به حضور پرشور و حماسی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

واقعه جانگداز وفات شهادت گونه رئیس جمهور مغتنم و همراهان عزیز ایشان، بعنوان نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ایران به شمار می رود. منش و اخلاق حسنه، تلاش خستگی ناپذیر در اداره کشور و خدمت خالصانه ایشان زبانزد عام و خاص است که به واسطه همین خصوصیات بارز ایشان، حضور میلیونی ‌مردم قدردان میهن اسلامی در بدرقه شهیدان راه خدمت، حماسه‌ای ماندگار آفرید. مطابق انتظار در انتخابات پیش رو نیز مردم همیشه در صحنه انقلاب، با شکوه حضور خویش، در امتداد حماسه بزرگ بدرقه شهدای خدمت، افتخاری دیگر را برای نظام مقتدر ایران اسلامی خلق خواهند کرد.

انتخابات پیش رو در شرایطی حساس و سرنوشت ساز برگزار می‌شود و دشمنان قسم خورده‌ی ایران عزیز نظاره‌گر میزان حضور و مشارکت مردم انقلابی و فهیم در پای صندوق‌های رای هستند. این انتخابات عرصه بزرگ مردمسالاری دینی و ترسیم کننده سرنوشت چهار سال آینده کشور عزیزمان ایران است و مسلما انتخابی آگاهانه، آینده درخشان تری را برای میهمن مان به ارمغان خواهد آورد.

اینجانب ضمن تشکر از حضور مسئولانه مردم همیشه در صحنه در انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری، از آحاد مردم شریف و ولایتمدار و همچنین تشکلها و جامعه بخش کشاورزی دعوت می نمایم، تا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند تا مسیر آبادانی و اعتلای این خاک پر گهر، هموارتر و پرشتاب گردد.

تعداد مشاهده خبر1205 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal