سخن روز /
بررسی وضعیت مرکز خرید جو و گندم شرکت تعاونی تولید سگزآباد قزوین
1403/04/04
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی قزوین، به منظور بررسی و نظارت بر روند خرید تضمینی؛ شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین به همراه مسعود آرامیده معاون استان، رسولی رئیس اداره خدمات فنی، سیگارودی سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا از مرکز خرید جو و گندم شرکت تعاونی تولید سگزآباد بازدید کردند.
رحمانی در این بازدید حمایت از کشاورزان و تقویت تولید داخلی را از اهداف دولت در زمینه خرید تضمینی گندم و جو دانست و گفت: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان و برای استمرار چرخه تولید گندم و جو، شبکه تعاون روستایی استان قزوین در حال خرید تضمینی از کشاورزان هستند.
این مسئول تصریح کرد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی هر ساله با توجه به وضعیت موجود بازار و سیاست های اتخاذ شده از سوی دولت به منظور حمایت از تولید کنندگان و جلوگیری از متضرر شدن فعالین این بخش صورت می گیرد.
مدیر تعاون روستایی استان قزوین یادآور شد: تمامی وقایع ورود و خروج در مراکز خرید ثبت و مستندسازی می شود تا هیچ گونه مشکلی برای کشاورزان به وجود نیاید.
وی با اعلام اینکه روند خرید تا پایان فصل برداشت ادامه دارد، افزود: زارعین شهرستان می‌توانند محصول تولیدی خود را که مشخصات آن توسط کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی در سامانه ثبت شده به یکی از مراکز خرید شبکه تعاون روستایی تحویل دهند.
در ادامه این سفر یک روزه، مسئولان از مرکز خرید اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان بوئین زهرا بازدید کردند.
تعداد مشاهده خبر2746 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal