سخن روز /
برگزاری جلسه کمیته نظارت بر فرایند خرید گندم و کلزا در تعاون روستایی استان زنجان
1403/03/31
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی زنجان، اولین جلسه استانی شورای هماهنگی خرید تضمینی گندم و کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان زنجان با حضور مهندس جعفری مدیر، قربانی معاون فنی و بازرگانی، میناخانی رییس اداره بازرگانی و دبیر کمیته خرید گندم و محصولات کشاورزی، حسینی رییس اداره حسابرسی، روسای ادارات شهرستانها، مدیرعامل اتحادیه زنجان مقدم فر، مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای تولید استان حسینی، در سالن شهید سلیمانی استان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس جعفری اظهار داشتند بحث خرید گندم یک تکلیف و برند سازمانی و انتظار مردم از شبکه تعاون روستایی است که باید سعی شود خرید حداکثری با رعایت دقیق دستورالعمل خرید صورت پذیرد و از تجارب اقتصادی تشکلها در فرایند تولید و زنجیره تولید استفاده گردد. مهندس جعفری افزود: لازم است برای ممانعت از زیان تشکلها در بحث افت گندم خریداری شده، اصول و دستورالعمل خرید گندم توسط مراکز خرید گندم رعایت گردد.
وی افزود: دقت در تعیین افت مبدا و مقاصد، ثبت روزانه عملیات خرید در سیفا و ارسال لیست به بانک، انجام بازدیدهای مستمر قبل و حین خرید توسط تیم نظارتی استان و شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.
 در ادامه میناخانی رییس اداره بازرگانی و دبیر کمیته خرید گندم و محصولات کشاورزی استان گزارشی از اقدامات آماده سازی مراکز خرید گندم از قبیل پاکسازی و ضدعفونی و کالیبراسیون مراکز ارائه داد.
 در پایان این جلسه در خصوص نحوه حمل گندم خریداری و سایر موارد مربوط به خرید تضمینی گندم بحث و تبادل نظر گردید.
تعداد مشاهده خبر235 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal