سخن روز /
پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم
1403/04/05

به گزارش پات، دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مناسبت عید سعید غدیرخم پیام تبریک صادر کرد.

 در متن این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا

غدیر، عید بندگی و ولایت و عید همسویی با کلام وحی و تبعیت از مقام ولایت و پایداری بر عهد مسلمانان جهان با پیامبر اعظم (ص) می باشد.

غدیر؛ روز کمال دین و اتمام نعمت است؛ روزی است که نقطه عطف تحقّق حاکمیت ارزشهای الهی در جامعه را رقم می زند و نمادی آشکار برای گزینش انسان صالح برای مدیریت و رهبری جامعه است. واقعه غدیر نشانه ای از تداوم رسالت پیامبر اکرم (ص) در ولایت علی (ع)، عید میثاق و عهد، عید عدالت و رهبری و عید ولایت و امامت است.

اینجانب فرارسیدن عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و نایب برحقش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)، هموطنان و خانواده بزرگ تعاون روستایی و تشکلهای بخش کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق آن می طلبم که ما را رهروان شایسته ای در مسیر دستیابی به دیانت و عدالت و انسانیت قرار دهد و افتخار درک و بهره گیری صحیح از حکمت و اندیشه های مولی الموحدین علی (علیه السلام) را نصیب مان بگرداند. انشالله.

تعداد مشاهده خبر599 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal