سخن روز /
برگزاری مراسم جشن عید سعید غدیر خم در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1403/04/04
به گزارش پات، بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم مراسم جشنی با حضور دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی، دکتر حایک، توسلی و مسلمی اعضای هیئت مدیره، حجت الاسلام کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین، مدیران و کارکنان سازمان مرکزی تعاون روستایی به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در نمازخانه سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.
 در این جشن پس از ملودی خوانی، حجت الاسلام والمسلمین کلانتری ضمن تبریک این روز و برشمردن ویژگی های امام علی (ع) و بزرگی این عید سعید، همکاران را به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو برای انتخاب اصلح ترین فرد دعوت نمودند.
 دکتر فصاحت نیز واقعه غدیرخم و تعیین امامت را شیوه ادامه راه انبیا اما بدون دریافت وحی دانسته و گفت: امامان با شرایطی سخت تر از گذشته با همان اختیارات پیامبران به هدایت آحاد جامعه می پرداختند.
 دکتر فصاحت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، حضور افراد در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرده و انتخابات پیش رو را در تعیین سرنوشت کشور و مردم، حیاتی دانستند.
در انتهای این جشن از فعالان نماز و نیز برندگان مسابقه دهه کرامت تقدیر و تشکر بعمل آمد و به حاضرین به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
تعداد مشاهده خبر884 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal