سخن روز /
پیام تسلیت عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بمناسبت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
1403/03/14

به گزارش پات، دکتر حایک عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است‏؛

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج بزرگ مردی از تبار صالحان است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و تشنگان حقیقت و صداقت را جانی دوباره بخشید و در دلهای خسته از ستم و ظلم طاغوت رسوخ کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه و دوباره بخشید.

امسال در حالی ایام سوگواری ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی می داریم که ایران اسلامی سوگوار شهادت رئیس جمهور و همراهان ارجمند ایشان است، اما میراث غنی فکری و معنوی امام راحل و سپس تداوم این ولایت دوراندیشانه در زعامت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره مسیر تعالی و توسعه وطن اسلامی را در بزنگاه های سخت رقم زده است.

اینجانب با ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام 15 خرداد ضمن تجدید پیمان با آرمانهای شهدای والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15خرداد 1342را به عموم مردم شریف ایران، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از خداوند منان، اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی را بر فراز قله های سربلندی و آبادانی و افتخار، آرزومندم.

تعداد مشاهده خبر457 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal