سخن روز /
برگزاری جلسه مدیران منطقه 4 با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در استان مرکزی
1403/03/13

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان مرکزی، جلسه مدیران منطقه 4 تعاون روستایی با حضور دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی، مدیر کل دفتر تجهیز و توسعه زیرساختها و مدیران تعاون روستایی استانهای همدان، کردستان، ایلام، لرستان و مرکزی بمنظور بررسی برنامه های راهبردی سازمان در استان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه دکتر فصاحت با اشاره به برنامه های عملیاتی این سازمان در سال جاری، تربیت مدیران نخبه و دلسوز را یکی از مهمترین برنامه های این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: باید امروز برای 10 سال آینده برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم با تقویت این مجموعه در انجام رسالت های خود موفق و توانمند باشیم.

دکتر فصاحت افزود: هدف ما حرکت به سمت توانمندسازی شبکه و داشتن شرکت های تعاونی قوی و اثربخش است و در این رابطه برنامه های خوبی داریم. امروز به منظور پویایی بهتر شبکه اقدام به تبیین 8 راهبرد نموده ایم که می‌تواند باعث توانمندسازی شبکه شده و کمک شایانی به تعاون روستایی نماید.

ایشان در ادامه با اشاره به سامانه مبادلات درون شبکه ای به عنوان یک پتانسیل مناسب برای عرصه کالاهای کشاورزی در تمام کشور، بیان کرد: راه اندازی سامانه کشت قراردادی،توجه ویژه به زنجیره های تولید، تعاونی های عشایری و زنان و همچنین ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای ای از مهمترین برنامه های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سال جاری است.

در ادامه جلسه مدیران تعاون روستایی منطقه 4 به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص برنامه راهبردی تبیین شده را بیان کردند.

تعداد مشاهده خبر1013 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal