سخن روز /
اهتمام بیشتر شبکه تعاونی های روستایی برای پیشبرد اهداف سازمان تا تشکیل دولت جدید
1403/03/01

به گزارش پات، دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی در جلسه هم اندیشی درخصوص مدیریت شرایط حساس کنونی، درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور عزیز، محبوب و مردمی را تسلیت گفته و بیان کردند: چنین آسمانی شدنی بهایی بود برای تلاش های وافر این عزیز و صاحبان اصلی این مصیبت مردم عزیزمان هستند.

ایشان گفت: تا زمان تشکیل دولت جدید، سازمان تعاون روستایی که سازمانی تخصصی و فنی است باید تلاشی شبانه روزی داشته باشد تا با آمادگی کامل در فصل خرید محصولات حضور داشته باشد. در حوزه تامین و توزیع نهاده ها نیز مدیران استانی با دقت نظر باید شرایط را رصد کنند و شرایط را نسبت به قبل بهبود هم ببخشند.

دکتر فصاحت تاکید کرد که تمام مدیران و پرسنل سازمان و شبکه در سطح کشور باید با تمام توان و همتی مضاعف نسبت به انجام وظایف تخصصی اهتمام داشته باشند و افزود: در طی دو سه ماه آینده عملکرد تمام مدیران و شبکه مورد رصد لحظه ای قرار دارد و با اراده راسخ سازمان و شبکه عملکرد خوبی خواهند داشت انشالله.

ایشان گفتند: مدیران ستادی و بالاخص حراست سازمان باید با دقت بالا، عملکرد مدیران استانی و اتحادیه های ملی و استانی را در این مدت 50 روز مورد بررسی قرار دهند و تذکرات لازم را در جهت بهبود عملکرد واحدهای زیرمجموعه ارائه دهند.

در انتها دکتر فصاحت از همیت و همکاری هیات مدیره، مدیران ستادی و استانی و اتحادیه ها تقدیر و تشکر کردند و خواستار ادامه مسیر آن عزیزان آسمانی با ثبات قدم بیشتر شدند.

تعداد مشاهده خبر738 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal