سخن روز /
پیام تسلیت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پی درگذشت شهادت گونه سید محرومان سید ابراهیم رئیسی
1403/02/31

به گزارش پات، دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی درگذشت شهادت گونه و آسمانی شدن خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم اله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور محبوب، مردمی و مکتبی و همراهان ایشان را به محضر رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، مقام عالی وزارت و مردم عزیز ایران بویژه تشکلهای بخش کشاورزی و بهره برداران پرتلاش تسلیت عرض می نمایم.

ایشان با روحیه خستگی ناپذیر و تلاش شبانه روزی، روح اصلاح شرایط موجود را در جامعه ایجاد و حرکت در آن مسیر را شجاعانه ادامه می داد.

علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستارم. به تأسی از فرمان رهبری عزیز و تأکیدات مقام عالی وزارت به همراه شبکه بزرگ مردمی، تلاش مضاعفی را تا تعیین رئیس جمهور محترم بعدی خواهیم داشت و با عنایت خداوند متعال در حدود اختیارات خویش، وظایف محوله را بهتر از گذشته به انجام خواهیم رساند و در حمایت از تولیدکنندگان بخش و رعایت مصالح مصرف کنندگان و تنظیم بازار کالاهای اساسی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. والسلام

تعداد مشاهده خبر528 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal