سخن روز /
توجه به تشکل های تعاونی و اعتماد سازی نقش مهمی در مقوله امنیت غذایی دارد
1403/02/27

به گزارش پات و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی قم، مهندس حمید اورعی در اولین کنفرانس حکمرانی، امنیت غذایی و تولید محصول سالم که در دانشگاه قم برگزار شد اظهارداشت: با توجه به اهمیت مقوله امنیت غذایی، می طلبد در این زمینه توجه جدی داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت تولید کالای استاندارد توسط کشاورزان گفت: باید به سمت و سویی برویم تا از تولید محصول غیر سالم که به هر طریقی امنیت غذایی را به مخاطره می اندازد جلوگیری کنیم.

حمید اورعی با اشاره به سیاست هایی که سازمان های بین المللی دنبال می کنند، افزود: مبارزه علیه گرسنگی، کمک به ارتقای شاخص های سلامت از جمله این سیاست هاست.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد به مخاطره انداختن امنیت غذایی در کشورمان هستند بر نقش مهم تشکل های تعاونی در این زمینه تاکید کرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی برون سپاری برخی از امور و توجه به بخش خصوصی، تشکل های تعاونی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: هر موقع امور به بخش خصوصی واگذار شد و آن ها هم به وظیفه خود به خوبی عمل کردند، شاهد اتفاقات و موفقیت های چشمگیر در ابعاد مختلف بودیم.

وی ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص الزامات واگذاری برخی امور به تشکل ها، نکاتی نیز پیرامون نقش تشکل ها در اعتمادسازی و کاهش تصدی گری دولت بیان نمود.

تعداد مشاهده خبر640 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal