سخن روز /
حضور معاون دفتر توسعه خدمات فنی و کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در استان کرمانشاه
1403/02/25

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان، قره قول معاون دفتر توسعه خدمات فنی و کشاورزی سازمان مرکزی به همراه محمدپور کارشناس خدمات فنی سازمان مرکزی و رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی استان کرمانشاه ضمن بازدید از کارگاه سورت و بسته بندی حبوبات شرکت تعاونی روستایی روانسر، این طرح را طرحی موفق، مولد و الگو برای سایر تشکلهای وابسته به تعاون روستایی عنوان کرد.

 وی در ادامه از مزرعه گیاهان دارویی خانم سرتیپی در میاندربند به همراه کارشناس اداره آموزش تعاون روستایی استان و مسئول تشکل‌ها و کارشناس نظام صنفی شهرستان کرمانشاه بازدید و این طرح را نیز از طرحهای مهم و نو در راستای جهش تولید برشمرد.

قره قول با اشاره به پتانسیلهای استان کرمانشاه و شرایط مناسب کشت گیاهان دارویی در این استان بر ترویج و توسعه کشت آن در منطقه با استفاده از ظرفیت شبکه گسترده تعاونیهای روستایی تاکید نمود.

کارشناس اداره آموزش تعاون روستایی استان نیز اظهار داشت: در سال گذشته شرکت تعاونی گیاهان دارویی با تلاش و پیگیری سازمان تعاون روستایی استان تشکیل شده است.

خانم سرتیپی عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی گیاهان دارویی نیز خواستار حمایت بیشتر از تولیدکنندگان گیاهان دارویی و تکمیل زنجیره ارزش آن شده و تشکیل انجمن گیاهان دارویی استان کرمانشاه را اقدامی مناسب در این زمینه عنوان کرد.

تعداد مشاهده خبر333 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal