سخن روز /
بازدید معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از مراکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان
1403/02/07

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان، دکتر معتمد معاون فنی و بازرگانی مرکزی تعاون روستایی ایران در سفر به جنوب کرمان به اتفاق محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان و هیات همراه ضمن بازدید از امکانات و ظرفیت های مراکز خرید تضمینی گندم تحت پوشش این شبکه، از نزدیک در جریان روال خرید، کیفیت محصول خریداری شده و وضعیت حمل این محصول و مشکلات مراکز خرید قرار گرفت.

مرتضی معتمد در جریان بازدید از مراکز گفت: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری درباره حمایت از تولید داخل، شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی برای خرید محصولات کشاورزی شامل گندم و دانه های روغنی بصورت فعال اقدام نموده و تمامی مراکز تجهیز و در حال خرید هستند.

معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی ادامه داد: اقدامات بسیار مهم و خوبی طی چندماه اخیر توسط مدیریت و شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان صورت گرفته منجمله تجهیز و احداث زیرساخت ها، احداث دو مرکز خرید گندم، نصب 3 باسکول 60 تنی، تجهیز و تکمیل مرکز خرید رودبار و اقدامات اولیه جهت احداث کارخانه کارتن سازی اتحادیه جیرفت این عملکردها نشات گرفته از برنامه ریزی و تلاش های شبانه روزی مدیریت است.

محمد بلندنظر مدیرتعاون روستایی جنوب کرمان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تمامی کشاورزان که در تحویل محصول خود به مراکز خرید تعاون روستایی همکاری داشته اند اظهار داشت: تاکنون بیش از 7 هزار تن گندم توسط 3 مرکز خرید در شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج و منوجان از کشاورزان خریداری و در حال حمل به سیلوها است.

وی اظهار امیدواری کرد: انشالله در سالجاری اعتبار خوبی جهت تجهیز و تعمیر مراکز خرید تعاون روستایی جنوب استان اختصاص داده شود.

تعداد مشاهده خبر345 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal