سخن روز /
حضور سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در آئین افتتاحیه سردخانه خصوصی 4000 تنی سفیددشت
1402/11/19

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، آئین افتتاح سردخانه خصوصی بالای صفر 4000 تنی شهرستان سفیددشت از توابع شهرستان بروجن صورت پذیرفت.

این افتتاحیه با حضور سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس و معاونت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر تعاون روستایی استان، رئیس صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان، فرماندار شهرستان بروجن، مدیر جهاد و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بروجن انجام گرفت.

ایوب فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این برنامه اظهار داشت: همه مدیران بخش کشاورزی باید تلاش کنند تا از بخش های مختلف کشاورزی حمایت کنند. و همچنین ما باید در خصوص کشت های مختلف بخش کشاورزی و مخصوصا صیفی جات در کشور برنامه ریزی بیشتری داشته باشیم.

وی عنوان کرد بخشی از این مهم به وظایف تعاون روستایی بر میگردد و سعی بر این داریم که بخش های مردم نهاد تعاون روستایی که شامل تعاونی ها و اتحادیه ها می باشند، قسمتی از این بخش را عهده دار شوند.

فصاحت در ادامه افزود: ما باید در کشاورزی خرد برنامه ریزی ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم کشاورزان عزیز را از زمان کاشت تا برداشت و فروش محصول، یاری کنیم.

⬅️ وی در پایان اذعان داشت: تمامی بخش های کشاورزی باید در صدد ارتقای فعالیت های خود باشند و در تصمیم گیری ها در کنار مسئولین باشند.

گفتنی است در این سردخانه 6 نفر بصورت مستقیم و 50 نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال زایی می شود.

قابل ذکر است که بخشی از سیب زمینی ذخیره شده در سردخانه فوق الذکر، مربوط به طرح و دستورالعمل ذخیره سازی احتیاطی (سیب زمینی و پیاز) می باشد که از نزدیک مورد بازدید و بررسی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار گرفت.

تعداد مشاهده خبر966 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal