سخن روز /
مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در جلسه کشاورزی قراردادی: افتخار ما خدمت به کشاورزان خصوصا خرده مالکین است
1402/10/06

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی مهندس آرش آوان مدیر تعاون روستایی استان در جلسه کشاورزی قراردادی گندم، جو و کلزا اذعان داشت: در کشاورزی قراردادی باید به خرده مالکین توجه ویژه نمود چرا که افتخار ما خدمت به کشاورزان خصوصا خرده مالکین است.

در این جلسه که با حضور روسای ادارات تعاون روستایی و مدیران عامل اتحادیه های تعاون روستایی و تعاونی تولید روستایی شهرستان های استان در محل سالن جلسات مدیریت تعاون روستایی خراسان رضوی برگزار گردید، مهندس شجری معاون فنی و اجرایی به بیان سهمیه و سطح زیر کشت قراردادی انجام شده پرداخت و با توجه به فرصت یکماهه تا پایان دیماه بر این مهم، تاکید نمود.

 مدیر تعاون روستایی استان افزود: همانطور که در امر خرید تضمینی گندم سال جاری فعالیت جهادی خوبی انجام شد، انتظار است که با بکار گیری کامل ظرفیت شبکه تعاون روستایی استان در امر کشاورزی قراردادی نیز اقدامات شایسته ای انجام پذیرد.

در ادامه این جلسه روسای ادارات شهرستان ها به بیان مسائل مربوط به کشاورزی قراردادی پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر راهکارهای لازم برای افزایش سطح زیر کشاورزی قراردادی در سطح استان داده شد.

تعداد مشاهده خبر63 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal