سخن روز /
حمایت از تشکل ها و تعاونی های توانمند استان قزوین مورد تاکید سرپرست سازمان مرکزی و ریاست سازمان جهاد استان قزوین
1402/10/07

دکتر هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و هیئت همراه با عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان در راستای بررسی بهره‌وری کشاورزان و تشکل های تعاون روستایی استان دیداری صمیمانه داشتند.

محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این دیدار گفت: تشکل ها و تعاونی های بسیار توانمند در استان قزوین وجود دارد که نیاز است مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.

ایشان تصریح کردند: در استان قزوین اقدامات خوبی در بخش تعاون روستایی استان انجام شده که تلاش می شود تا از ظرفیت های مستعد بیشتر استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به موفقیت تشکل آببران دشت قزوین در صدد هستیم با توجه به تجارب و موفقیت این تشکل بر اساس نظام بهره برداری، تشکل آببران در سد نهب نیز تشکل شود.

عطایی با بیان اینکه با تشکیل این تشکل بخش اعظمی از مشکل بهره برداران سد نهب حل خواهد شد، افزود: با توجه شرایط منابع آبی در استان در تلاش هستیم با مدیریت و تشکیل این تعاونی مشکل را تا حدودی حل کنیم.

دکتر هادربادی نیز در این دیدار گفت: پیشبرد اهداف توسعه ای بخش با رویکرد بهره مندی از توان تشکلها از مهمترین اهداف برنامه های تعاون روستایی کشور است.

وی در ادامه افزود: تعاون روستایی آمادگی کامل دارد تا درجهت ایجاد تشکل آببران سد نهب نهایت همکاری را با استان برای تهیه نظام بهره برداری و همچنین مدیریت منابع داشته باشد.

تعداد مشاهده خبر1120 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal