سخن روز /
مولدسازی زمینه ساز پایداری تشکلها
1402/10/06

به گزارش پات، با حضور دکتر هادربادی، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی، دکتر حایک، عضو هیات مدیره، دکتر معتمد معاون امور فنی و بازرگانی، جهان تیغ مدیرکل دفتر تجهیز، توسعه زیرساختها و سرمایه گذاری و مدیران، معاونین و مدیران تشکلهای استان های آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان شمالی، ایلام و گلستان دوره آموزشی با محوریت مولدسازی و مستندسازی اموال و دارایی های شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی تحت نظارت در سالن جلسات سازمان مرکزی تشکیل گردید.

جناب آقای دکتر هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی این جلسات را پربرکت، اعتقادی و حائز اهمیت برای سازمان برشمردند و فرمودند: مولدسازی باعث پایداری تشکلها می شود، همچنین منجر به افزایش بهره وری، خوداتکایی و پایداری درآمد خواهد شد و به معنای واقعی ابزار توانمندسازی تشکلهای تحت نظارت سازمان است. تشکلها از طریق مولدسازی از یکبار مصرف بودن املاک فاصله گرفته و از این طریق به تنوع فعالیت و ایجاد ارزش افزوده املاک کمک می نمایند، که این موضوع با تکیه بر مزیت های نسبی هر استان و متنوع سازی منابع درآمدی امکان پذیر است.

ایشان در ادامه افزودند: مولدسازی یک انتخاب نیست، بلکه گزینه ای اجباری و تنها راهکاری پیشروی شبکه و سازمان می باشد.

ایشان تاکید نمودند که: در سطح کلان نیز مولدسازی به دلیل عدم ایجاد جریان نقدینگی جدید، منجر به کاهش تورم می شود. لذا استان های با استفاده از مهارت و دانش و آموزش لازم با تمام ظرفیت در راستای مولدسازی شبکه اقدام نمایند.

در ادامه جلسه هریک از حاضرین به بیان نظرات و مسایل این حوزه پرداختند و مدیران هریک از استان های حاضر در جلسه پروژه های مهم و تاثیرگذار شبکه را تشریح نمودند.

تعداد مشاهده خبر916 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal