سخن روز /
شرکت های تعاونی تولید روستایی در اولویت اجرای پروژه های آب و خاک استان کرمانشاه
1402/10/04

در راستای عملیاتی شدن تفاهم نامه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در حوزه اجرای پروژه‌های آب و خاک در تعاونی‌های تولید روستایی نشستی با حضور صفایی مدیر تعاون روستایی استان، فتحی نماینده مدیریت آب و خاک جهاد کشاورزی و خانی زاده مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستای استان کرمانشاه صفایی مدیر تعاون روستای استان با تاکید بر واگذاری وظایف وزارت جهاد کشاورزی در حوزه اجرای پروژه‌های آب و خاک به شرکت‌های تعاونی تولید اظهار داشت: تفاهم‌نامه فی مابین سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و معاونت آب و خاک وزارتخانه می‌تواند در این خصوص راهگشا باشد.

صفایی در ادامه این نشست خواستار تسریع در اجرای مدیریت مشارکتی آب و اجرای آزمایشی آن در تعاونی تولید برتر در شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین گردید.

در ادامه این نشست مقرر شد لیست پروژه های آب و خاک شرکتهای تعاونی تولید، سهامی زراعی و کشت و صنعت تهیه و به مدیریت آب و خاک جهاد کشاورزی استان جهت پیگیری جذب اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات استانی و یک درصد اعتبارات طرح های ملی همانند طرح شبکه های فرعی آبیاری غرب و شمال غرب کشور اعلام گردد.

تعداد مشاهده خبر304 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal