سخن روز /
رشد بالغ بر 3500 درصدی خرید توافقی ذرت علوفه ای توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی
1402/09/29

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 28 هزار و 80 تن ذرت علوفه ای توسط شبکه تعاونی روستایی استان بصورت توافقی خریداری شده است که نسبت به سال گذشته 3551 درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، آرش آوان در خصوص خرید توافقی محصول ذرت علوفه ای توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی در مقایسه با سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون توسط شبکه تعاونی روستایی استان 28 هزار و 80 تن ذرت علوفه ای خریداری شده است این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، 769 تن ذرت علوفه ای توسط توسط شبکه تعاونی روستایی خراسان رضوی خریداری شده است.

وی افزود: خرید توافقی ذرت علوفه ای توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3551 درصد رشد داشته است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی درباره خرید توافقی محصولات کشاورزی توضیح داد: لازم به ذکر است که ماهیت خریدهای توافقی متفاوت با ماهیت خریدهای تضمینی و حمایتی که ویژه محصولات استراتژیک است، بوده و از طریق بخش خصوصی، با منابع مالی داخلی تشکل‌ها ، به صورت توافق با کشاورز و دامدار و با هدف خدمت رسانی، انجام می‌گردد.

آرش آوان تشریح کرد: خرید به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان برای 33 قلم محصولات کشاورزی از جمله آلبالو، هلو، گیلاس و محصولات و علوفه دامی شامل: شیر، مرغ، جو، یونجه، ذرت علوفه ای، کنجاله های سویا و کلزا، تفاله چغندرقند و ... صورت می‌گیرد. خرید توافقی از اهم برنامه‌های در دستورکار شرکت‌ها و اتحادیه‌های تحت پوشش و نظارت این مدیریت در خراسان رضوی می باشد.

تعداد مشاهده خبر101 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal