سخن روز /
اتحاد و همدلی تعاون روستایی استان سمنان و شبکه تحت پوشش برای کمک به مردم سیل زده کالپوش
1402/09/26

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ خالقی مدیر تعاون روستایی استان به همراه قاسمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فرماندار میامی و هیات همراه از بسته های معیشتی تهیه شده توسط تعاون روستایی استان سمنان و شبکه تحت پوشش بازدید کردند.

خالقی مدیر تعاون روستایی استان سمنان پس از بازدید از شرکت تعاونی روستایی حسین آباد و مناطق سیل زده رضوان و کالپوش گفت: برای کمک به سیل زدگان این منطقه، علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، تجهیزات و ملزومات اداری تخریب شده در اثر سیل اخیر برای شرکت مذکور تامین گردیده است.

 خالقی با اشاره به تامین 80 بسته معیشتی، افزود: این بسته ها شامل 5 قلم کالای اساسی از جمله برنج، شکر، روغن، مرغ گرم و ماکارونی به همت تعاون روستایی استان و شبکه تحت پوشش تامین و بین مردم سیل زده بخش کالپوش توزیع گردید.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص حفظ وحدت و همدلی، بیان داشت: توزیع بسته های معیشتی و تامین تجهیزات و ملزومات اداری بیانگر اتحاد و همدلی خانواده بزرگ تعاون روستایی استان سمنان می باشد که این وحدت و انسجام نقش اساسی در رفع مشکلات این منطقه خواهد داشت.

تعداد مشاهده خبر1573 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal