سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان چهارمحال بختیاری از راه اندازی روستا بازار در شهرستان کیار خبر داد
1402/04/22
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری، محسن کریمی مدیر تعاون روستایی استان ضمن اشاره به خبر فوق افزود: راه اندازی این روستا بازار یکی از اقدامات موثر در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) می باشد که این اقدام در مهار تورم و رشد تولید نقش بسزایی خواهد داشت.

⬅️ این مرکز با حضور نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی، معاونت عمرانی استاندار، امام جمعه و فرماندار شهرستان کیار، مدیر تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان های شهرکرد، کیار و سامان، مدیران عامل اتحادیه های استان و شهرستان کیار و دیگر مسئولین و عموم مردم افتتاح گردید.

⬅️ مدیر تعاون روستایی استان هدف از راه اندازی این روستابازار را معرفی توانمندی های روستایی در حوزه تولید و ایجاد بازار مناسب برای معرفی محصولات روستائیان و کشاورزان، حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و تضمین سود کشاورزان و تولید کنندگان با حذف واسطه ها، کاهش قیمت محصولات، ارتقا رشد تولید و ایجاد امنیت و آرامش برای مصرف کنندگان دانست.

⬅️ در این روستا بازار کالاهای اساسی با قیمت مصوب تنظیم بازار از قبیل برنج، گوشت، تخم مرغ، مرغ گرم، مواد پروتئینی و لبنی و...توزیع خواهد شد.

⬅️ گفتنی است در راه اندازی این روستا بازار، با مشارکت بخش خصوصی مبلغ پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که اشتغال زایی برای 10 نفر بصورت مستقیم و 8 نفر غیرمستقیم را فراهم نموده است.

تعداد مشاهده خبر362 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal