سخن روز /
مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران:
تعامل، وحدت رویه و ساماندهی مهمترین هدف اتحادیه مرکزی تعاون روستایی و کشاورزی است
1402/03/16
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی در نشست هم اندیشی که با حضور مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران، مدیر امور مالی، سرپرست تعاون روستایی استان مرکزی، رییس اداره شهرستان اراک و مدیرعامل اتحادیه استان، اتحادیه افتاب اراک و شرکت های تعاونی برگزار شد بر ساماندهی و برنامه ریزی و تعاملات مناسب و وحدت رویه در کار اتحادیه ها تاکید شد .

⬅️مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران در این نشست قائم به فرد بودن را از جمله مشکلات اتحادیه ها برشمرد و افزود: با افزایش و ارتقائ توانمندی و پتانسیل شبکه های تعاون روستایی و اتحادیه ها و اتصال افراد در این سیستم میتوان اتحادیه ها را در سطح جهانی و بین المللی مطرح کرد.

⬅️ سرپرست تعاون روستایی استان مرکزی نیز در ادامه این نشست با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند اتحادیه ها گفت: با برنامه ریزی و فراهم نمودن بستر مناسب در راستای رفع مشکلات اتحادیه ها تلاش شود.

⬅️محمد حسین بهاور ضرورت شفاف سازی عملکرد اتحادیه ها را عامل مهمی در بیان تلاش ها و واقعیت فعالیت های موثر اتحادیه ها در بخش عنوان و تاکید کرد: با ارائه اسناد و مدارک مناسب پاسخ به برخی بی مهری ها و اظهار نظرهای غیرکارشناسی در خصوص عملکرد و توانایی اتحادیه و تعاونی ها باید در رسانه ها روشنگری کرد.

⬅️ گفتنی است؛ در این نشست دوستانه ضمن بیان مسائل و مشکلات اتحادیه ها، پیشنهادات و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات ارائه شد و
همچنین از ساختمان جدید اتحادیه افتاب اراک و میدان تره بار و پروژه های در دست ساخت و اجرا این اتحادیه بازدید بعمل امد.

تعداد مشاهده خبر391 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal