سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خبر داد:
توزیع بیش از 10 میلیون لیتر مواد سوختی امسال در مناطق روستایی کرمانشاه
1402/03/16
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از 10 میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی استان تا پایان اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: این مواد سوختی شامل نفت گاز 9 میلیون لیتر، نفت سفید بیش از 450هزار لیتر، بنزین 250 هزار لیتر و گاز مایع 500 هزار کیلوگرم است.

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه صفایی مدیر تعاون روستایی استان اظهار داشت: حدود 300 واحد فعال توزیع مواد سوختی متعلق به شبکه تعاون روستایی در اقصی نقاط استان در حال خدمت رسانی است و جمعیت 900 هزار نفری روستایی در سطح استان را پوشش می‌دهند.

⬅️مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه به خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان به عنوان یکی از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی اقدامات خوبی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در استان در حال انجام است.

⬅️صفایی مهمترین رسالت شبکه تعاون روستایی را ارائه خدمات به روستاییان و اعضای تشکل‌های تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌ تعاونی‌ها عنوان کرد و افزود: سعی تعاونی های روستایی این است که خدمات‌رسانی مطلوبی را برای ترغیب روستاییان به ماندگاری در روستاها داشته و با خدمات رسانی به اعضا و روستاییان نقش بسزایی در مهاجرت معکوس را ایفا نمایند.
تعداد مشاهده خبر351 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal