سخن روز /
مراسم جشن دهه کرامت و هفته جوانی جمعیت در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد
1402/03/10
به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، هفته جوانی جمعیت و میلاد نورانی حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) مراسم جشنی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر روح الله بیگی نماینده ادوار مجلس و مشاور پارلمانی و امور مجلس سازمان خصوصی سازی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان، اعضای هیات مدیره سازمان، معاونین و مدیران و جمعی از کارکنان این سازمان در محل نماز خانه سازمان برگزار شد.

به گزارش پات، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین قبادی ضمن تبریک دهه مبارک کرامت گفت: حفظ روحیه شادی کارکنان مستلزم برگزاری مراسم های متعدد فرهنگی و ایجاد فضایی است که از حضور و فعالیت در آن لذت ببرند.

وی با اشاره به شخصیت حضرت معصومه (س) که الگویی بی بدیل برای دختران امروز این سرزمین هستند گفت: بانوان و دختران عفیفه و مومنه باید با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب روز دختر را گرامی دارند و عفت فاطمی خود را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین قبادی با اشاره به اینکه دهه کرامت از 31 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا روز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد، گفت: شعار محوری دهه کرامت سال 1402 «همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» است و در تمامی برنامه‌ها، توجه به مخاطبان تخصصی، مردمی سازی برنامه‌ها، بهره‌گیری از کلید واژه‌های اتحاد و همدلی به عنوان رویکردهای محتوایی دهه کرامت انتخاب شد‌ه‌اند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین روح الله بیگی در این مراسم گفت: امام رضا (ع) هم رحمتِ رحمانی و هم رحمت رحیمی دارد، رحمتِ رحیمی ویژه متقین است، اما رحمت رحمانی امام رضا (ع) برای همه است و همه را شامل می‌شود حتی آن‌هایی که نسبت به امام رضا (ع) معرفت کمتری دارند.

وی یادآور شد: در روایتی امام رضا (ع) می‌فرماید، اگر می‌خواهید در قیامت جایگاه شما به من نزدیک باشد با همه خوش اخلاق باشید و با خانواده خود مهربانتر باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی با اشاره به اینکه همه مردم جامعه باید از ائمه اطهار (ع) که نمونه کرامت هستند الگوبرداری کنند، افزود: حضرت معصومه (س) خواهر بزرگوار هشتمین امام شیعیان الگویی ارزشمند برای زنان و دختران ما محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان در پایان این مراسم مولودی خوانی کربلایی علی اکبر شارعی و اجرای زنده گروه موسیقی میعاد زینت بخش این جشن بود و از همکارانی که در مسابقه شرکت کرده بودند، با اهدا لوح و هدیه تقدیر و تجلیل شد ند.
تعداد مشاهده خبر1203 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal