سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان گیلان خبر داد؛
توزیع 19 هزار تن آرد توسط شبکه تعاونی های روستایی استان در سال 1402
1402/03/09
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان گیلان، کیوان حسن پور لسکوکلایه، مدیر تعاون روستایی استان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته بیش از 133 هزار تن آرد خبازی و خانه پزی توسط شبکه تعاون روستایی استان گیلان در سطح روستاهای استان بجز شهر رشت توزیع گردیده است.

⬅️ وی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات توسط شبکه گسترده تعاونی های روستای و برای کمک به تأمین نیاز شهروندان عزیز گیلان، آرد توسط شبکه تعاونی روستایی توزیع میگردد و هم اکنون این وظیفه در سطح شهرها و روستاهای استان گیلان در حال اجرا است.

⬅️دکتر کیوان حسن پور لسکوکلایه در تبیین عوامل اجرایی این طرح خاطر نشان کرد؛ اتحادیه تعاونی روستایی استان به عنوان مباشر وظیفه توزیع آرد را از طریق 15 اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستانی ( و به طور اختصاصی؛ یک شرکت تعاون روستایی ) در سراسر مناطق شهر و روستایی استان گیلان به جز شهر رشت به عهده دارد.

⬅️وی همچنین با بیان این مطلب که شبکه تعاونی روستایی مطابق اساسنامه خود قادر به ارائه خدمات متنوعی است خاطر نشان کرد؛ توزیع آرد در مناطق شهری و روستایی استان با عنایت به سابقه طولانی شبکه تعاون روستایی استان به لحاظ وجود امکانات مناسب نگهداری و حمل در دوردست ترین نقاط توسط شبکه یاد شد انجام می گیرد که بر این اساس از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز حدود 19 هزار تن آرد خبازی و خانه پزی در سطح نانوایی های شهری و روستایی استان توزیع شده است.

⬅️ گفتنی است؛ سالانه مقدار 140 هزار تن آرد توسط شبکه گسترده تعاون روستایی استان گیلان برای مصرف و پخت نانوایی‌های استان توزیع می شود.
تعداد مشاهده خبر359 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal