سخن روز /
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس بیان کرد:
تعاونی ها ابزار مناسب توسعه کشور
1402/03/07
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: اصیل ترین هدف ایجاد تعاونی ها توسعه روستایی است و برای رسیدن به این هدف در راستای توسعه ملی، توجه به روستاها و کشارزی و فعالیت های وابسته به آن لازم است.

✅به گزارش پات، سید کاظم موسوی در دومین روز از جلسه شورای هماهنگی ادارات که با حضور معاونین، روسای ادارات ستادی و شهرستان ها و مدیران عامل اتحادیه های استانی روز سه شنبه یکم خرداد 1402 در سالن اجتماعات شهید بلاغی سازمان برگزار شد خاطرنشان کرد: تعاونی ها اهرم مناسب برای توسعه کشورها هستند که می توانند همگام با سیاست های دولت در بهبود شرایط زندگی، کار، تولید و ارتقا سطح درآمد و وضعیت اجتماعی، فرهنگی مردم موثر باشند.

⬅️وی با بیان اینکه تلاش بخش تعاون در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم، کار و تولید، بالا بردن سطح درآمدتولید کنندگان بخش کشاورزی است بر تبیین نقش تعاونی ها تاکید کرد و افزود: تعاونی ها عضو محور هستند و هم افزایی جمعیت تولید کنندگان بخش کشاورزی در راستای توانمندسازی و توسعه بخش کشاورزی از اهداف تشکیل این تعاونی ها بوده است.

⬅️این مقام مسئول با اشاره به اینکه نگاه کلان کشور این است که تعاونی ها می توانند در توسعه بخش کشاورزی گام بردارند و از آنجا نقش سازمان در کنار توانمندی تشکل ها تسهیل گری است بر بازبینی نقش تشکل ها و شرکت های تعاونی تاکید کرد و افزود: با توجه به قدمت 50 ساله شرکت های تعاونی پایش اعضای شرکت های تعاونی و عضو پذیری نیروی جوان یک ضرورت است چرا که چنانچه بدنه شرکت های تعاونی با نیروی جوان، تحصیل کرده و خلاق پایش شوند قطعا در حوزه تصمیم گیری و اجرایی شرکت های تعاونی اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

⬅️موسوی همچنین با تاکید بر هوشمند سازی خدمات شبکه تعاون روستایی گفت: نگاه بلند مدت به خدمات تعاونی های تولید، کشاورزی و روستایی می طلبد سازمان در مسیری گام بردارد که انتظارات مورد نظر بهره برداران و دستگاه های نظارتی در اتاق شفاف و شیشه ای که با هوشمند سازی خدمات تعاون روستایی ایجاد خواهد شود برآورده گردد.

⬅️مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس همچنین ادامه داد: خروجی توانمند سازی شبکه تعاون روستایی باید در راستای بازرگانی تقویت شود چرا که تقویت این حوزه باعت رونق تولید، صادرات و در نهایت رونق اقتصادی بهره بردار بخش کشاورزی در راستای توسعه ملی است.
تعداد مشاهده خبر285 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal