سخن روز /
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.
1401/11/11
به گزارش پات، مهندس محمدعلی نیکبخت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

⬅️متن پیام به این شرح است:

ایام الله دهه مبارک فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی است که صفحه ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود

ایام خجسته دهه فجر، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران و لحظه های تکرار عهد با آرمان های انقلاب و ارزش های خوب انسانی است که در سایه همدلی و هم صدایی، آگاهی و آزادی‌خواهی مردم به حقیقت پیوست.

ورود به چهل و چهارمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی، فرصتی مغتنم است تا با مرور دستاوردهای بزرگ برآمده از تجربه تاریخی این سال‌ها، آن را فرا روی خود نهاده و ضمن درس‌آموزی از این تجربه برای پیشرفت و تعالی تلاش کنیم..

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به رهبر فرزانه انقلاب و همه فجرآفرینان و مردم مومن و انقلابی، به ویژه تلاشگران شبکه عظیم تعاون روستایی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سعادتمندی، عزت، سربلندی و موفقیت ملت بزرگوار ایران را از پیشگاه خداوند سبحان خواستارم.
تعداد مشاهده خبر1540 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal