سخن روز /
فعالسازی روستابازار اسلام آباد غرب با حمایت فرمانداری شهرستان
1401/09/16
در نشستی که با حضور ایرج صفایی مدیر تعاون روستای استان کرمانشاه و کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد بر اهمیت احداث و راه اندازی روستا بازار در این شهر تاکید شد.

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه در این نشست که شهردار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، نمایندگان ادارات بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند صفایی مدیر تعاون روستایی استان با اشاره به تاکید استاندار محترم و همچنین سیاست وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اجرای طرح از مزرعه تا سفره و حذف دلالان و واسطه‌ها در ارائه و توزیع محصولات کشاورزی و تولیدی در روستا بدون واسطه به مردم اظهار داشت: این طرح بدون همکاری و مساعدت فرمانداری، شهرداری، اصناف و سایر دستگاه مرتبط اجرایی نخواهد شد .

⬅️در ادامه کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب نیز با اشاره به اهمیت موضوع اظهار داشت: مکانی توسط شهرداری برای اجرای موفق این طرح اختصاص داده شده است.

⬅️در ادامه نمایندگان ادارات بهزیستی، کمیته امداد و میراث فرهنگی شهرستان نیز ضمن حمایت از این طرح، آمادگی خود را به منظور تامین کالاهای تولیدی زیر مجموعه خود اعلام کردند.
تعداد مشاهده خبر1278 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal