سخن روز /
خرید حمایتی زیتون از باغداران طارم سفلی ادامه دارد/ ارزش زیتون به کمیت و کیفیت روغن آن است
1401/09/09
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، نشست کارگروه خرید حمایتی میوه زیتون روغنی با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، مهدویان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان، مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی، نماینده استانداری قزوین، نماینده اتاق اصناف کشاورزی، معاون تعاون روستایی استان، معاون نظام های بهره برداری، رئیس اداره بازرگانی، مشاور مدیر، مسئول حراست، مسئول واحد مالی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین و مباشر خرید حمایتی زیتون در سالن جلسات برگزار شد.
رحمانی در این جلسه هدف از خرید حمایتی را کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: خرید حمایتی زیتون به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.
این مسئول اظهار کرد: به منظور پشتیبانی از تولیدکننده با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت تعاون روستایی خرید حمایتی زیتون از باغداران در حال انجام است.
وی در ادامه افزود: تعاون روستایی در مواقع لازم و خاص با خرید محصول از کشاورزان به شکل حمایتی حمایت های لازم را از این قشر به عمل می آورد.
مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه ارزش زیتون به کمیت و کیفیت روغن آن است، گفت: نوع روغن زیتون و اسیدیته آن باید براساس استانداردها باشد.
این مسئول تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افت کیفیت روغن استحصالی، تهیه ظروف موقت نگه داری روغن زیتون بر عهده کارخانه و ظروف نگه داری بلند مدت بر عهده اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان قزوین است.

تعداد مشاهده خبر1476 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal