سخن روز /
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در گردهمایی مدیران این سازمان تاکید کرد:
توجه ویژه به مباحث رفاهی و معیشتی کارمندان
1401/06/28
گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی با حضور هوشنگ محمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل، اعضا هیات مدیره و مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

✅به گزارش پات، حجت‌الاسلام والمسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه این سازمان در این جلسه ضمن تقدیر از اجرای وظایف در راستای برپایی مراسم اربعین تشکر کرد و گفت: پشتیبانی در قالب مواکب وزارت جهاد کشاورزی انجام‌شده است.

⬅️وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسم اربعین امسال« بفرمایش مقام معظم رهبری مراسم اربعین امسال باشکوه تر از هر دوره ای دیگر در تاریخ برگزار شد»، از مدیران ستادی همکاران استانی، مدیران اتحادیه‌ها در سطح ملی، استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه و تشکل‌ها در نقاط مختلف کشور تقدیر و تشکر کرد.

⬅️ حجت‌الاسلام قبادی بابیان اینکه حفظ کرامت و شخصیت کارکنان، عدم تبعیض بین مدیران و کارکنان، توجه به رفاهیات کارمندان، توجه به امور خانواده و فرزندان و بحث مسکن بسیار اهمیت دارد، یادآور شد: در این مهم توجه ویژه باید وجود داشته باشد و مباحث رفاهی و معیشتی کارمندان تأمین شود.
تعداد مشاهده خبر3720 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :1 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal