سخن روز /
بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از مجموعه تعاون روستایی هرمزگان
1401/06/24
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان صبح امروز با حضور در مجموعه تعاونی روستایی استان از بخش‌های مختلف این شبکه بازدید کرد و در جمع کارکنان این مدیریت قرار گرفت.

✅ به گزارش پات، در جریان این بازدید که مدیر بازرسی محصولات کشاورزی و جمعی از مدیران ستادی این سازمان نیز حضور داشتند، عباس مویدی ضمن بازدید از بازارچه تعاون روستایی و بخش‌های مختلف این مجموعه اظهار کرد: تعاون روستایی اهرم قوی جهاد کشاورزی در ثبات امنیت غذایی هست.

⬅️ وی افزود: شبکه تعاون روستایی به لحاظ ساختاری و کارکردی اهرم بسیار قوی جهاد کشاورزی در ثبات امنیت غذایی است و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده کرد تا بتوانیم به نحو مطلوب در امورات اجرایی پیشگام باشیم.

⬅️ سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی استان نیز در این بازدید با اشاره به عرضه کالاها به قیمت تعاونی در فروشگاه های تحت پوشش این شبکه اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم، کاهش واسطه‌ها و حذف دلال‌ها از اهداف شبکه تعاونی روستایی در تنظیم بازار است.

⬅️ وی تصریح کرد: در راستای کاهش هزینه‌ها و تنظیم بازار ، تولید محصولات کشاورزی طبق الگوی کشت در دستور کار تولید کنندگان استان قرار گیرد و تعاون روستایی در ترویج و فرهنگ‌سازی تولید این مهم پیشگام می باشد.

⬅️ در پایان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر تعاون روستایی استان به اتفاق مدیر بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی، رئیس بازرگانی تعاون روستایی، مدیرعامل اتحادیه استان از بازار روز بندرعباس بازدید و بر نحوه چگونگی توزیع و تنظیم بازار مرغ و گوشت نظارت کردند و تمهیدات لازم برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش احتمالی قیمت‌ها صورت گرفت.

تعداد مشاهده خبر1961 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal