سخن روز /
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور مطرح کرد:
سبک زندگی و سیره شهدا بهترین شاخص برای ارزیابی عملکرد کارگزاران کشور است
1401/06/12
با حضور حجت الاسلام والمسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور مراسم یادواره شهدای 8 شهریور شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مردم انقلابی و مسئولین استانی و شهرستانی در نهاوند برگزار شد.

به گزارش پات، مراسم یادواره شهدای 8شهریور شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت در مسجد مصلی با حضورحجت الاسلام والمسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، امام جمعه شهرستان، فرماندار، اعضای شورای تامین، مسئولین ادارات اجرایی و مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: شهدای انقلاب اسلامی ادامه‌ دهنده راه اهل‌بیت (ع) بودند و خانواده ایشان با صبر و استقامت و فدا کردن بهترین دارایی زندگی خود در راه انقلاب اسلامی، بیان‌کننده نمونه بارز راه، منش و خصوصیات اهل‌بیت (ع) هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید ناگفته‌ها را از دل انقلاب و دفاع مقدس استخراج و بیان کنیم تا ملت بدانند این نسل توانستند در یک جنگ سخت، ماشین جنگی دشمن تا دندان‌مسلح را با مدیریت جهادی و روحیه "ما می‌توانیم" از پای درآورند.

قبادی در این یادواره با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 8 شهریور به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ابراز امیدواری کرد تا همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از آرمان های شهدا، گام های بلندی در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی بردارند.

حجت الاسلام قبادی در پایان  نیز سبک زندگی و سیره شهدا را بهترین شاخص برای ارزیابی عملکرد کارگزاران نظام اسلامی دانست و گفت: اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران مهمترین هدف شهدای والامقام بود و این هدف مهم، امروزه باید توسط مردم و مسئولان با جدیّت دنبال شود.

تعداد مشاهده خبر2461 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :3
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal