سخن روز /
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:
برپایی راهپیمایی اربعین مقدمه‌ساز تمدن نوین اسلامی است
1401/06/01
جلسه ستاد اربعین با حضور مهندس نیکبخت سرپرست سازمان، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و رئیس ستاد اربعین سازمان، حجت الاسلام و المسلمین پرویز پور جانشین ستاد اربعین در وزارت جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران سازمان و مدیران عامل اتحادیه‌های ملی برگزار شد.

در این نشست نیکبخت مدیر سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری جلسه، گفت:
انتظار از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و اتحادیه ها این است که طبق برنامه ریزی بعمل آمده توسط ستاد اربعین، در اسرع وقت در هر چه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی اربعین، نقش خود را به وجه احسن ایفا کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و رئیس ستاد اربعین سازمان گفت: راهپیمایی اربعین، مطابق فرموده بزرگان، مقدمه‌ ساز تمدن نوین اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قبادی افزود: پذیرایی از زائرین حسینی، توفیق بزرگی خواهد بود و گام هایی که در این باره برداشته می شود، بی پاداش نخواهد بود و به فضل خدا، راهپیمایی میلیونی اربعین، زمینه سازی برای حکومت امام مهدی (عج‌) را فراهم خواهد آورد.

وی گفت: کمکهای مردمی به زوار اربعین، در واقع کمک به ظهور امام عصر (عج) می‌باشد.

جانشین ستاد اربعین نیز در این نشست گفت: وزارت جهاد کشاورزی حدود 70 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین در استان ها و نیز در کشور عراق بر پا کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال با ازدحام جمعیت روبرو هستیم و تاکنون 9 میلیونی نفر ثبت نام کرده اند گفت: زوار اربعین، در روزهای پیش رو با گرمای شدید روبرو خواهند بود. و نیازمندی های امسال بیشتر به وسایل سرمایشی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین پرویز پور ادامه داد: در روزهای پیش رو راهپیمایی میلیونی اربعین، سر تیتر اخبار خواهد بود و مسئولیت ما در این باره سنگین خواهد بود.

جانشین ستاد اربعین در وزارت جهاد کشاورزی در پایان، به مردمی بودن کمک‌های اربعین تاکید کرد.

در پایان معاونین سازمان و مدیران عامل و نمایندگان اتحادیه‌ها، به بیان دیدگاه‌های خود و نیز خدماتی که می‌توانند به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه دهند، پرداختند.

تعداد مشاهده خبر2205 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal