سخن روز /
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:
مدیر عامل و هیأت مدیره به‌دور از سیاسی‌کاری وظایف خود را دنبال کنند/ تأکید بر خدمت‌رسانی به مردم و کشاورزان
1401/05/25
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دیدار مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران گفت: اعضای هیئت مدیره باید به دور از سیاسی‌کاری و بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده وظایف خود را دنبال کنند.

به گزارش پات، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران با حضور در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دومین روز کاری خود با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسین قبادی با تبریک انتصاب مدیرعامل و انتخاب اعضای هیئت مدیره اتحادیه مرکزی و تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران گفت: این اتحادیه به عنوان شاخص‌ترین اتحادیه کشور باید در راستای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم و کشاورزان گام بردارند و در عرصه‌های مختلف کام کشاورزان را شیرین کنند.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه باید به موقع برای خرید محصولات و کمک به کشاورزان سراسر کشور وارد شود، افزود: برای این کار باید خرید محصولات کشاورزی مستقیم و به موقع از خود کشاورزان خریداری شود، در غیر این صورت مجبور می‌شویم، از دلالان و واسطه‌ها خرید کنیم که در این صورت چیزی عاید کشاورزان نمی‌شود.

قبادی تاکید کرد: فضای فرامرزی و صادرات محصولات کشاورزی خریداری شده باید مدنظر قرار گیرد و صادرات محصولات کشاورزان در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باید به دور از سیاسی‌کاری و بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده وظایف خود را دنبال کنند، گفت: اتحادیه باید به فکر رسالت اصلی خود و به دنبال رفع مشکلات و دغدغه‌های جامعه کشاورزی کشور و سهامداران باشد.

حجت‌الاسلام قبادی در پایان یادآوری کرد: تحقق این مسائل نیازمند این است که همه ما پایبند و وفادار به تعهدات و عهد خود باشیم.

در ادامه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران ضمن ارائه گزارش از شرایط اتحادیه، از رهنمودها و ارشادهای مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تشکر و به دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

تعداد مشاهده خبر2527 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal