سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه:
45 درصد رشد خرید تضمینی مباشرتی گندم در شبکه تعاونی های روستایی استان
1401/05/19
ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از رشد 45 درصدی خرید های تضمینی مباشرتی گندم شبکه تعاونی های روستایی استان با شرکت غله خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری تاکنون بیش از 48,000 تن گندم تضمینی مباشرتی توسط مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی از کشاورزان منطقه خریداری گردیده است.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان خاطر نشان کرد: در سال گذشته میزان خرید تضمینی مباشرتی گندم توسط شبکه تعاونی های روستایی استان بیش از 33 هزار تن بوده است که این رقم در سال جاری به بیش از 48 هزار تن رسیده که 45 درصد رشد را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

وی با اشاره به ظرفیت ها، امکانات و پتانسیل شبکه تعاونی های روستایی استان کرمانشاه گفت :تعاون روستایی همواره عنوان بازوی توانمند دولت در سیاست های اقتصادی حضوری فعال داشته و خواهد داشت.

وی یکی دیگر از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران را گسترش خریدهای توافقی محصولات کشاورزی عنوان نمود و گفت: در سال جاری نیز بیش از 16 هزار تن محصولات کشاورزی در قالب خرید های توافقی از کشاورزان استان خریداری گردیده است.

تعداد مشاهده خبر228 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal