سخن روز /
بازدید معاون توسعه تشکلها و مدیرکل نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از شرکت های تعاونی تولید روستایی استان گلستان
1401/03/08

دکتر محمدی معاون توسعه تشکلها سازمان مرکزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به اتفاق مهندس زارع مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری از فعالیت های متنوع شرکت تعاونی تولید زعفرانکاران وامنان آزادشهر بازدید و با مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره این شرکت دیدار نمود.

در این بازدید دکتر محمدی معاون توسعه تشکلها سازمان مرکزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تقدیر از فعالیت های این شرکت و مدیریت تعاون روستایی استان بیان داشت: زعفران یکی از قابلیتهای مهم توسعه جهت سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و حتی گردشگری در این شرکت و روستای وامنان است.

وی اظهار داشت: زعفران وامنان با توجه به کیفیت و مرغوبیت، یکی از قابلیت های مهم توسعه جهت سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و حتی گردشگری است و بایستی با تشویق و ترغیب کشاورزان برای توسعه این محصول ارزشمند هدف گذاری شود.

در ادامه این بازدید صالح المومنین مدیر تعاون روستایی استان گلستان افزود: تشکیل تعاونی تولید زعفران کاران در وامنان می تواند گام مهمی در رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات زعفران کاران تلقی شود و مدیریت تعاون روستایی استان برای حمایت از تولید و توسعه این محصول شهرستان آمادگی کامل خود را اعلام میدارد.

صالح المومنین در این بازدید بر توزیع هوشمند کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: در راستای سیاست های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و تاکیدات مقام عالی سازمان و با توجه به اهمیت هوشمندسازی زنجیره های تامین و توزیع محصولات کشاورزی، باید از خدمات و فعالیت‌های نوآورانه شرکت‌های استارتاپی در استان بهره مند شد.
تعداد مشاهده خبر1234 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal