سخن روز /
پیام تبریک مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاونی روستایی بمناسبت روز روابط عمومی
1401/02/28
روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارزشمند محسوب می شود.

به گزارش پات، حجت الاسلام و المسلمین حسین قبادی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ.
«ن، و سوگند به قلم و آنچه به سبب قلم (و یا با قلم) می‌نویسند،   سوره مبارکه قلم   آیه  1

فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی

سلام علیکم
27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی  از ارکان تاثیر گذار در مسیر تعالی هر سازمان است.
روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارشمند محسوب می شود.
 در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است  و همه ی ابزارها و دانش بشری  برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود. سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سارمان  نقش آفرینی کند.

فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران سخت کوش خود در سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران و ادارات کل سراسر کشور تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

*حسین قبادی*
*مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران*
تعداد مشاهده خبر538 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal