سخن روز /
نشست رییس اداره تعاون روستایی شهرستان بانه با تشکل های بخش کشاورزی
1401/02/24


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کردستان ، مجید آذر رییس اداره تعاون روستایی شهرستان بانه گفت: تشکلهای تعاونی کمک حال مردم و دولت در اجرای سیاست های ابلاغی هستند.

در نشست تخصصی با تشکل های تعاونی روستایی و کشاورزی که در سالن اجتماعات شرکت تعاونی مرغداران بانه برگزار شد؛ هیوا مجید آذر رئیس اداره تعاون روستایی بانه با اشاره به اهتمام وزارت جهاد کشاورزی به استفاده از ظرفیت تشکل های تعاونی و اتحادیه ها در بحث اجرای سیاست های کشاورزی عنوان کرد: لازم است تشکل های تعاونی در راستای سیاستهای ابلاغی وزارت جهاد و سازمان مرکزی متبوع و بر اساس نیاز های احصا شده، فعالیت های خود را بر مبنای ارائه ی هر چه بهتر خدمات به اعضا و کشاورزان راهبری نمایند.

وی ضمن تشکر از تلاش اتحادیه و شرکت های تعاونی روستایی در تامین و توزیع کالای تنظیم بازار افزود: انتظار این است که مدیران عامل تشکل های روستایی و کشاورزی در راستای سیاست دولت خدمتگذار بویژه بحث تامین و توزیع کالاها و نهاده های کشاورزی و دامی، کمک حال بوده و مساعی خود را برای این موضوع بکار گیرند.

نظارت بیش از پیش بر روند تامین، حمل و نقل و تخلیه آرد روستایی در مقاصد هدف و همکاری لازم با ارگانهای نظارتی تعیین شده، آماده سازی مراکز خرید گندم، بروز رسانی حسابها و لزوم تکمیل سامانه های اداری (آماری ، نپ، ساتراپ و ...) از دیگر مباحث مهم این جلسه بود.

تعداد مشاهده خبر408 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal